روکش صندلی از کجا بخریم؟

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
روکش صندلی از کجا بخریم - روکش صندلی حضرتی جلوه

اکثر افراد پس از خرید خودرو جهت محافظت از صندلی های خودرو اقدام به خرید روکش صندلی خودرو می کنند. و همیشه این سوال را دارند که روکش صندلی خودرو از کجا بخریم

به طور کلی روکش صندلی خودرو علاوه بر محافظت از صندلی های خودرو نمایی زیبا به داخل کابین خودرو می دهد،روکش های صندلی در انواع کیفیت ها و در طرح های مختلف در بازار موجود می باشند اما مهم ترین مسئله این است که روکش صندلی خودرو خود را از کجا تهیه کنیم؟

انواع کیفیت های روکش صندلی خودرو

همان گونه که ذکر شد روکش صندلی خودرو در کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شود که از لحاظ جنس به دودسته:

1-چرم

2-پارچه

دسته بندی می شوند،در ابتدا روکش صندلی چرم خودرو را مورد بررسی قرار می دهیم:

 روکش صندلی چرم خودرو

در تولید روکش صندلی خودرو از چرم مصنوعی استفاده می شود که کیفیت چرم مصنوعی وابسته به مقدار پی یو و پی وی سی استفاده شده در فرآیند تولید چرم می باشد.

چرم پی وی سی کیفیت پایین تری نسبت به چرم پی یو دارد اما دارای طول عمر بالاتری می باشد. از معایب این چرم می توان به تعریق بالا اشاره کرد اما چرم پی یو دارای طول عمر کمتری نسبت به چرم پی وی سی هست اما مهم ترین مزیت این چرم سلامت بودن آن و تعریق بسیار کم تر این چرم نسبت به چرم پی وی سی می باشد پس مهم ترین معیار ما برای انتخاب چرم، سلامت چرم هست نه طول عمر چرم.

گروه تولیدی روکش صندلی اتومبیل جلوه حضرتی در تولید محصولات خود از چرم دلتا تحت لیسانس ایتالیا استفاده می کند که دارای استاندارد های کیفی جهانی می باشد که قسمت نشیمن گاه و تکیه گاه از چرم تمام پی یو و کناره ها و پشت کار از ترکیب چرم پی یو و پی وی سی استفاده شده که میزان تعریق را هنگام استفاده به کمترین مقدار ممکن می رساند

چرم های مصنوعی متفرقه بسیار زیادی در بازار موجود می باشند که تماما پی وی سی هستند که در فرآیند تولید آن ها از گازوئیل به جای روغن دی او پی استفاده می شود که موجب تعریق زیاد روکش صندلی و هم چنین باعث ایجاد بوی نا خوشایند گازوئیل داخل خودرو می شود و در طولانی مدت استشمام این بو باعث ایجاد بیماری می شود.

مزیت های روکش صندلی چرم چیست؟

روکش صندلی چرم دارای مزیت های فراوانی می باشد به طور مثال به دلیل اینکه روکش صندلی پارچه ای گرد و خاک و آلودگی را در بافت خود حفظ می کند و روکش صندلی چرم با استفاده از پارچه نمدار به راحتی تمیز می شود در طولانی مدت روکش صندلی چرم نسبت به روکش صندلی پارچه ای زیبایی ظاهر خود را همچنان حفظ می کند، روکش صندلی چرم به راحتی قابل تمیز شدن هست و جلوه بسیار زیبایی به خودرو شما میدهد هم چنین دارای تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ می باشد

علت تفاوت قیمت روکش صندلی های چرم موجود در بازار با محصولات گروه تولیدی روکش صندلی اتومبیل حضرتی جلوه موارد مذکور فوق می باشد.

روکش صندلی پارچه ای

حال که با روکش صندلی چرم آشنا شده ایم به بررسی روکش صندلی پارچه ای می پردازیم :

این دسته از روکش صندلی ها که طرفداران خاص خود را در بازار دارد به طور کلی از لحاظ جنس و بافت به سه دسته اصلی تقسیم بندی می شوند :

1-پارچه مخمل

2-پارچه اسپایس

3-پارچه اسپرت

هر سه مورد دسته بندی بالا از لحاظ بافت ویژگی های منحصر به فردی دارند که باعث زیبایی خودرو شما می شوند ضمنا پارچه های موجود در بازار ایران که برای تولید روکش صندلی خودرو استفاده می شوند به صورت وزنی هستند و همین کمیت مشخص کننده کیفیت پارچه می باشد به صورتی که پارچه ای که دارای وزن بیشتری است از کیفیت بالا تری برخوردار می باشد که امکان تشخیص این مورد برای شخص مصرف کننده عملا غیر ممکن می باشد پس برای تهیه روکش صندلی پارچه ای مرغوب بهتر است از برند های معتبر خرید خود را انجام دهیم، وزن پارچه روکش صندلی به اصطلاح از هر متر پانصد گرم شروع شده و تمامی پارچه های استفاده شده در فرآیند تولید روکش صندلی های گروه تولیدی جلوه حضرتی از سنگین ترین پارچه های موجود در بازار می باشند.

مزیت های روکش صندلی پارچه ای به شرح زیر است:

از مهم ترین مزایا روکش صندلی پارچه ای می توان به تعریق کم تر آن نسبت به روکش صندلی های چرم اشاره کنیم همچنین این دسته از روکش صندلی ها یعنی روکش صندلی های پارچه ای در تابستان خیلی گرم و در زمستان خیلی سرد نمی شوند و در اصطلاح انتقال دمایی بالایی ندارند.

در صورتی که در تولید روکش صندلی پارچه ای از پارچه های مرغوب و سنگین استفاده شود تفاوت قیمت با روکش صندلی های چرم نمی کند.

روکش صندلی خودرو - حضرتی جلوه

روکش صندلی خوب از کجا بخریم؟

علاوه بر مرغوبیت جنس در روکش صندلی فاکتور های دیگری نیز در تعیین کیفیت روکش صندلی نظیر الگو دوخت روکش صندلی موثر می باشد به بیان دیگر همان طور که ذکر شد وظیفه اصلی روکش صندلی خودرو محافظت از صندلی های خودرو می باشد اما در صورتی که الگو روکش صندلی دقیق و مناسب نباشد موجب آسیب به ابر صندلی خودرو می شود و نتیجه عکس را در پی دارد،گروه تولیدی روکش صندلی اتومبیل حضرتی جلوه سالهاست که با تکیه بر علم روز و بهره گیری از دستگاه های اتوماتیک اقدام به تولید محصولاتی در شان مصرف کننده و دارای استاندارد می کند.

این مجموعه ضمن استفاده از برترین و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار روکش صندلی هایی با کیفیت دوخت و الگو بسیار مناسب مفتخر است خود را به عنوان بهترین تولید کننده روکش صندلی خودرو از نظر مصرف کننده معرفی کند تا شما عزیزان با خیالی آسوده بتوانید بهترین مجموعه برای خرید روکش صندلی خودرو را انتخاب کنید.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up