طریقه شستشوی روکش صندلی

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه

روکش صندلی یکی از رایج ترین و محبوب ترین تزيینات داخلی خودرو است که جلوه و ظاهر خاصی به خودرو میدهد. با توجه به اینکه روکش صندلی ها در فضای بسته قرار دارند،معمولا زود به زود کثیف میشوند و تمیز بودن آنها برای افراد  بخصوص ماشین باز ها بسیار مهم است. اگرچه بسیاری از کارواش ها و حتی قالیشویی ها خدمات شست و شوی روکش صندلی را به مشتریانشان ارائه میدهند،اما بسیاری از افراد دوست دارند خودشان نسبت به شستن روکش صندلی خودرو خود اقدام کنند. در این مقاله قصد داریم طریقه شستشوی روکش صندلی به شکل اصولی را خدمتتان ارائه دهیم  پس با ما همراه باشید.

طریقه کلی شستن روکش صندلی

مرحله اول

روی صندلی را کاملا جارو بکشید به طوری که آشغال ها و گرد و خاک ها کاملا از روی صندلی جارو شود.

مرحله دوم

صندلی خودرو را تا حد امکان جلو بکشید و درزهای صندلی و نقاط دور از دسترس را کاملا تمیز کنید.در این مرحله توصیه میکنیم سایر قسمت های خودرو را نیز تمیز کنید تا احیانا آلودگی ها به صندلی منتقل نشود.

مرحله سوم

یک پارچه بردارید و آن را با آب خیس کنید و صندلی ها را به آرامی پاک کنید. پس از تمیز شدن صندلی ها، مانند مرحله قبل، سایر قسمت های خودرو را پاک کنید تا گرد و غبار پخش نشود.

مراحلی که بیان نمودیم طریقه شستشوی روکش صندلی به شکل اصولی بود. اگر چه میتوانید این کار را به کارواش ها و قالیشویی های مجاز نیز بسپارید. موضوعی که باید حتما به آن در شستشو روکش صندلی توجه شود این است که برخلاف تصور عموم مردم نیازی به شوینده های مختلف برای تمیز کردن روکش صندلی خودرو وجود ندارد و شستشو روکش صندلی فقط و فقط با یک پارچه نمناک امکان پذیر است.

گروه تولیدی روکش صندلی حضرتی جلوه یکی از بهترین گروه های تولیدی روکش صندلی در ایران است . پیشنهاد میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد روکش صندلی از سایت ما دیدن فرمایید.

صفحه نخست

طریقه شستشو روکش صندلی پارچه ای

طریقه شستشو روکش صندلی ها با جنس ها و الیاف مختلف به یک شکل است و فقط در جزئیات تفاوت هایی با هم دارند. شیوه ی اصولی شستشو روکش صندلی های پارچه ای همانگونه است که در قسمت بالا ذکر کردیم. باید در شستشو این دست از روکش ها توجه داشت که آب دستمال به داخل بافت صندلی و روکش نفوذ نکند و فقط سطح روکش را پاک کند؛زیرا در صورتی که آب به داخل صندلی نفوذ پیداکند منجرب به متصاعد شدن بوی نامطبوعی میشود.

طریقه شستشو روکش چرمی

روکش های چرمی نسبت به روکش های پارچه ای ظریف تر ، حساس تر و البته گران تر هستند و جلوه خاصی نیز به اتومبیل میدهند.

تمیزکردن این دسته از روکش صندلی ها آداب خاص خود را دارد. در مورد شستشو روکش چرمی به هیچ وجه نباید روکش چرمی را خیس کنید!!!

جارو و دستمال بهترین ابزار برای شستن روکش صندلی چرمی شما هستند.

! شوینده،قاتل روکش صندلی !

موارد زیادی وجود دارد که نباید در شستشو و نظافت صندلی های خودرو از آن ها استفاده کرد، زیرا این موارد وارد ساختار مواد مصرفی شده و باعث از بین رفتن رنگ آن ها می شود و مشکلات زیادی را ایجاد می کند.
پراکسید هیدروژن، وایتکس و هر نوع ماده شوینده ای که در ساختار خود حاوی هیپوکلریت سدیم باشد از جمله ترکیباتی است که نباید برای شستن صندلی ها یا حتی سایر اجزای داخلی خودرو استفاده کرد، زیرا این ترکیبات باعث از بین رفتن رنگ صندلی خودرو می شود. آنها برای شما دردسر و دردسر زیادی ایجاد می کنند. همانطور که اشاره نمودیم بسته به جنس روکش صندلی ، طریقه شستشو روکش صندلی متغیر است.

شستشو روکش صندلی به هیچ وجه نیازی به مواد شیمیایی ندارد زیرا این مواد باعث از بین رفتن بافت روکش صندلی میشود پس توصیه میکنیم فقط و فقط برای تمیز کردن روکش صندلی خودرو خود از یک دستمال خیس استفاده کنید.

اگر به دنبال روکش صندلی  با کیفیت و متناسب با خودرو خود هستید پیشنهاد میکنیم از مقاله روکش صندلی ما دیدن کنید.

همچنین میتوانید از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بگیرید.

https://hazratijelveh.com/contact/

🙁 شستشو روکش صندلی در ماشین لباسشویی ):

فقط میتوانیم بگوییم اگر از روکش صندلی اتومبیلتان خسته شده اید و میخواهید یک دست روکش صندلی نو از حضرتی جلوه بخرید حتما روکش صندلی خود را باز کنید و با مایع لباسشویی در ماشین لباسشویی بشویید…

جمع بندی

اگرچه نظافت صندلی خودرو چندان سخت و پیچیده نیست، اما در هنگام نظافت صندلی خودرو نکات فوق را باید رعایت کرد و بی توجهی به این نکات می تواند مشکلات زیادی از جمله: کاهش زیبایی روکش صندلی، لکه های دائمی را به همراه داشته باشد. و پوسیدگی روکش … بنابراین اگر قصد نظافت صندلی خودرو را دارید بهتر است دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و از پاک کننده های مناسب و مجاز برای این منظور استفاده کنید.

 

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up