عرقگیر و روانداز صندلی خودرو

folder_openاخبار
commentبدون دیدگاه
عرق گیر روکش صندلی خودرو

روکش صندلی خودرو برای جل.گیری از کثیف شدن صندلی خودرو استفاده می شود چرا که به عنوان محافظ در خودرو عمل می نماید و از آلودگی صندلی جلوگیری می کند. از این جهت باید گفت که روکش هایی به عنوان عرقگیر و یا روانداز صندلی خودرو با متریال های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد تا از عرق کردن سرنشینان جلوگیری نماید. این عرق گیر و رواندازها در بازارهای لوازم جانبی خودرو تولید و عرضه می شود.

راهکار برای جلوگیری از تعرق سرنشینان خودرو

همه ما درج ریان هستیم که نمی توانیم محصولی عرضه کنیم که هیچ معایبی نداشته باشد از این جهت گفتن این جمله که (هر محصولی که عیب داشته باشد کیفیت  کاربرد ندارد) کاملا غلط است.

تولید کنندگان روکش صندلی خودرو برای برطرف کردن تعرق سرنشینان خودرو روانداز و عرق گیر را طراحی کرده اند . این موضوع سبب می شود که زمان استفاده از این کفپوش ایرادات آن را نبینید و از بین برود.

روکش صندلی چرمی

روانداز صندلی خودرو چیست؟

روکش صندلی و جذب عرق با ترکیبی از مواد مختلف تولید می‌شوند تا پشتیبانی و راحتی را فراهم کنند. علاوه بر این، روکش صندلی با دو بند در بخش‌های کناری تجهیز شده است که در پشت صندلی بسته می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که روکش در جای خود باقی می‌ماند و لغزش یا تلویح نمی‌کند.

جنس روانداز صندلی خودرو

روانداز باید از موادی ساخته شود که از عرق کردن، سرد و گرم شدن صندلی خودرو جلوگیری کند. متریال هایی مانند حصیر، جودون، نمدی، چوبی و یا طبی برای تولید این محصول خیلی مناسب و کاربردی است.

در منطقه های جنوبی کشور کپرهیی با نی چوبی یا حصیری درست می کنند که این کار سبب می شود که در بالاترین درجه هوا کپرها خنک بماند. ایده روانداز حصیری از این داستان گرفته شده این رو انداز شما را یاری می کند که در فصل تابستان و در گرم ترین دمای، زمان تکیه دادن به صندلی عرق نکنید.

عرق گیر صندلی خودرو

می توانیم بگوییم که عرق گیر اسم دیگر از روانداز صندلی است که این دو محصول شبیه به هم دیگر هستند و کارایی آنها یکی است. عرق گیر معمولا از جنس پارچه است و از پارچه هایی مانند توری، نمد و… تولید می شود.

زمانی که عرق گیر روی صندلی خودرو جای می گیرد باعث ایجاد فاصله میان کمر سرنشین و صندلی خودرو خواهد شد، همین فاصله فضایی را برای عبور جریان هوا ایجاد می کند که از عرق کردن سرنشینان جلوگیری خواهد کرد.

مزیت های استفاده از عرق گیر و روانداز خودرو

  1. استفاده از عرق گیر و یا روانداز صندلی خودرو مزیت هایی را دارد:
  2. یکی از مهم ترین آنها جلوگیری کردن از فرسایش و از بین رفتن روکش صندلی خودرو است.
  3. از کثیف شدن روکش صندلی خودرو جلوگیری می نماید.
  4. به ثابت ماندن رنگ روکش صندلی در برابر اشعه آفتاب کمک می کند.
  5. می توان ان را شست.
  6. نصب کردن آن بسیار ساده است.

نکات مهم زمان خرید عرق گیر صندلی خودرو

اگر شما قصد خرید این محصول را دارید حتما به رنگ و نوع دوخت آن توجه نمایید، این دو مورد شکل ظاهری آن را نشان می دهد. توجه کنید که دارای دوخت های ریزو پنهان باشد چرا که این موضوع ظاهر خودروی شما را زیباتر می نماید.

رنگ و اندازه صندلی خودرو بهتر است که با رنگ روکش صندلی خودرو تناسب داشته باشد.

جنس عرقگیر در کاربرد و کارایی آن نقش زیادی ایفا می کند برای همین عرقگیرهای نمدی می تواند گزینه خیلی خوبی برای شما باشد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

keyboard_arrow_up